Predávať kokaín alebo obchodovať s „bielym mäsom“ ?

20. marca 2014, shupeyova, Nezaradené

Už dlho sa neviem rozhodnúť medzi tými dvoma možnosťami. Mám si hodiť mincou alebo mám ísť za nejakým odborníkom? Alebo predávať kokaín „bielemu mäsu“ a potom následne s ním obchodovať? Ťažké rozhodnutie…

Viem,že je to riskantná oblasť podnikania a dosť nemorálna ale nadštandartne platená. Ale určite sa moje podnikanie nedotkne neplnoletých ( veď odtiaľ potiaľ ! )

.

.

.

Aj keď so statusom- žena zarábam na svoj kraj skvele, na vlastný dom alebo aspoň byt zarobím tak o 40 rokov a to mi už bude na dve veci- na nič a na …nič. Na vlastné auto si našetrím asi o päť rokov,ale kde ho zaparkujem,keď nemám dom ani byt? Ešte sa mi načŕta jedna možnosť- obytný karaván zaparkovaný na pozemku rodičov. Určite budú šťastní,že ma budú mať pri sebe ďalších X rokov,už to vidím. Nie nie…nič iné mi neostáva len začať predávať kokaín,obchodovať s „bielym mäsom“…alebo žeby som založila nebankovku? Asi tie drogy budú morálnejšie.

.

.

.

Welcome to Slovakia!!!

Poctivou prácou si budúcnosť nezabezpečíš.

Pri poctivej práci zabudni na spoločenský život (čas ti neostane ani na spánok)

Deti radšej nemaj.

Dovolenka? To je čo?…však kúpaliská sú cez leto otvorené

…a na dôchodku- suchý chleba s masťou

!!! Podvodníci- autá,vily,dovolenky… !!! Poctivo pracujúci- život na pôžičku,bez spoločenského života, so strachom dožiť sa dôchodku