Uvedomelý občan

19. marca 2014, shupeyova, Nezaradené

Stávam sa odborníkom na politiku
Za lepšie Slovensko obetujem aj obličku
Verím,že môj hlas všetko zmení v lepšie
Oslovujem každého,aby si nezabudol splniť občianskú povinnosť
Na sociálnych sieťach postujem každý článok,ktorý sa týka volieb
Aj o zem by som sa hodila,len aby moj kandidát zvíťazil
.
.
.

O politike viem iba toľko,koľko mi politici dovolia vedieť a v podstate mi je politika ukradnutá,ale keďže sú tie voľby a na Slovensku je toľko odborníkov,nemôžem predsa byť horšia a prezentujem sa ako odborník aký svet ešte nevidel prostredníctvom sociálnych sietí (tam je to predsa najviditeľnejšie),postujem každý článok,ktorý obsahuje slová- voľby,prezident,sľuby,zlodej,úžerník…je pravda,že občas sa seknem a na mojej stene objavia kadejaké články- Voľba kráľovnej krásy a podobne,ale veď predsa článok slovo voľba tam je!
Na voľbách som nebola,lebo však po piatku som nemala chuť ani žiť a nie ešte sa obliecť a bežať do „kulturáku“ zvoliť zlodeja alebo citového vydierača. Ale veď čo,bude aj druhé kolo a určite svojím postovaním článkov na sociálnej sieti som ovplyvnila veľa priateľov a určite budú voliť čo je najlepšie,čo som im odporučila.
Sobota 20:00- voľby stále prebiehajú a ja ako správny občan,ktorého prioritou je dobro Slovenska, sedím na gauči a ešte na poslednú chvíľu oslovujem priateľov nech si určite idú splniť občianskú povinnosť ( a ani náhodou sa nechystám zdvihnúť zadok a ísť voliť)
24:00- už sú oficiálne výsledky 1.kola volieb- dozvedám sa,že môj favorit sa nedostal do 2.kola,píšem na sociálnu sieť aká som tým pohoršená a sklamaná z takej nízkej účasti na voľbách. Ako to je možné,že to takto dopadlo? Že bola taká nízka účasť? Veď som predsa toľko článkov postla,toľko statusov napísala,oslovovala som priateľov aby si splnili občiansku povinnosť a takto to dopadlo. Neviem kde sa stala chyba.
.
.
.
Mám hlavu v smútku….nechápem stále,kde nastala chyba…asi som sa predsa mala hodiť o tú zem !!!