Kniha? Veď všetko nájdeš na internete !

19. marca 2014, shupeyova, Nezaradené

Mám 25 rokov a neprejde deň,aby som nestrávila aspoň pár minút čítaním nejakej knihy,je úplne jedno akej. 

Knihu nosím v kabelke,knihy mám v posteli – moja posteľ vyzerá ako novodobý zber papiera (áno, v dnešnej dobe sa nevyhadzujú staré noviny ale knihy),v obchodnom centre nikdy nevynechám návštevu kníhkupectva,najkrajší darček je pre mňa kniha.

Kniha je pre mňa relax.

Kniha je nástroj,ktorým si „cibrím“ svoju slovnú zásobu a schopnosť sústrediť sa.

V neposlednom rade,kniha rozvíja moju fantáziu a kreativitu.

Mnoho ľudí sa o toto všetko,čo knihy ponúkaju vedome ochudobňuje,pre mnoho ľudí je kniha prežitok.

 

Quo vadis…Quo čo?

Jozef Mak…takého nepoznám!

Chrám Matky Božej v Paríži…áno,ten film som videl!

 

K tomu sa hodí jeden citát od J.A. Komenského : „Nemilovať knihu znamená nemilovať múdrosť a nemilovať múdrosť,znamená stávať sa hlupákom“

„Hlupákom sa isto nestanem,veď všetko si nájdem na internete.“

„Vláčiť so sebou nemienim ťažké knihy,veď si ich stiahnem do svojho IPad-u.“ (ak to nie je iba nový trend stiahnuť si e-books a naozaj tie stiahnuté knihy číta,stále je to lepšie ako nečítať vôbec).

Ale vôňa knihy je jedna z najkrajších vôní,ako aj vôňa novonarodeného dieťaťa – sú to vône nových príbehov,o ktoré sa ochudobňujeme

.

.

Marec – mesiac kníh