Založ si blog

Archív: marec, 2014

Predávať kokaín alebo obchodovať s „bielym mäsom“ ?

Už dlho sa neviem rozhodnúť medzi tými dvoma možnosťami. Mám si hodiť mincou alebo mám ísť za nejakým odborníkom? Alebo predávať kokaín „bielemu mäsu“ a potom následne s ním obchodovať? Ťažké rozhodnutie… Viem,že je to riskantná oblasť podnikania a dosť nemorálna ale nadštandartne platená. Ale určite sa moje podnikanie nedotkne neplnoletých ( veď […]

Pokračovanie článku

Hypotéka na dieťa

Keď nie hypotéka,tak aspoň väčší úver by trebalo,ak si chcete založiť rodinu. A to ešte nehovorím o bývaní. V dnešnej dobe je mať dieťa luxus,ktorý si málokto môže dovoliť (teda ak nerodíte deti ako na bežiacom páse kvôli rodinným prídavkom,ktoré sú aj tak nepochopiteľne nízke,ale pri počte 10 detí na chlieb z prídavkov určite budete mať.) V mojom okolí sa […]

Pokračovanie článku

Nešťastie druhých – najlepšia zárobková činnosť !

A je to tu ! „Anjel“ sa vracia! A mám pocit,že v poslednej dobe je na Slovensku nejak veľa „anjelov“. Buď sme zabudli čo pomenovanie anjel znázorňuje,alebo medzičasom sa význam slova zmenil,lebo anjelmi nazývame ľudí,ktorí si postavili kariéru na nešťastí druhých,zarábajú na tragédiach,ktoré niektoré rodiny postihli. Krásnou ukážkou je relácia […]

Pokračovanie článku

Kniha? Veď všetko nájdeš na internete !

Mám 25 rokov a neprejde deň,aby som nestrávila aspoň pár minút čítaním nejakej knihy,je úplne jedno akej. Knihu nosím v kabelke,knihy mám v posteli – moja posteľ vyzerá ako novodobý zber papiera (áno, v dnešnej dobe sa nevyhadzujú staré noviny ale knihy),v obchodnom centre nikdy nevynechám návštevu kníhkupectva,najkrajší darček je pre mňa kniha. Kniha je pre […]

Pokračovanie článku

Uvedomelý občan

Stávam sa odborníkom na politiku Za lepšie Slovensko obetujem aj obličku Verím,že môj hlas všetko zmení v lepšie Oslovujem každého,aby si nezabudol splniť občianskú povinnosť Na sociálnych sieťach postujem každý článok,ktorý sa týka volieb Aj o zem by som sa hodila,len aby moj kandidát zvíťazil . . . O politike viem iba toľko,koľko mi politici dovolia vedieť a v […]

Pokračovanie článku
Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

18.04.2024 10:35

Rumunsko v posledných rokoch masívne investovalo do obrany.

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

18.04.2024 13:23

Advokát finančníka dúfa, že čakanie na skutočné a nielen formálne prejednanie sťažnosti voči obvineniam v kauze sa nestane "čakaním na Godota".

shupeyova

Málokto je schopný nevzrušene a nahlas prejaviť názor, ktorý je v protiklade s predsudkami ostatných: väčšina ľudí sa k takémuto názoru ani nedopracuje.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 11751x
Priemerná čítanosť článkov: 2350x

Autor blogu

Kategórie

Archív